دستگاه جوانسازی هایفو اولترا Hifu Ulthera

Hifu Ulthera

دستگاه جوانسازی هایفو اولترا Hifu Ulthera

دستگاه هايفو صورت یا هایفو تراپی روشی است برای جوانسازی و لیفتینگ صورت و تنگ کردن واژینال که بدون جراحی انجام می‌شود. دستگاه هايفو صورت (HIFU) عمل لیفتینگ را در یک جلسه انجام می‌دهد.در هایفو تراپی از امواج اولتراسوند (مافوق صوت) استفاده می‌شود که این امواج با کمک تکنولوژی بسیار پیشرفته (توسط وسایلی شبیه به عدسی که می‌توانند صوت را در نقطه ای کانونی مجتمع نماید) در نقطه ای از عمق دلخواه متمرکز و تابانده می‌شود که نتیجه آن ایجاد گرمای موضعی در نقاط و اعماقی دقیق از پوست و بافت زیرین می باشد  و باعث تخریب کلاژن های قدیمی و بازسازی کلاژن جدید می‌شود.

مکانیزم عمل در دستگاه هایفو اولترا

هایفوتراپی یا به اختصار هایفو یکی از جدیدترین روش های لیفت پوست صورت و بدن است که برای افزایش استحکام و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار میگیرد. هایفو یکی از اصلی ترین روش های غیرتهاجمی لیفت پوست است که می تواند جایگزینی برای راهکارهای جراحی باشد.
در هایفوتراپی از امواج اولتراسوند کانونی شدت یافته، برای هدف قراردادن سه لایه مختلف پوست استفاده می شود. این سه لایه از پوست عبارتند از SAMS، لایه درم تحتاتی و لایه درم فوقانی. در این روش به عروق خونی و اعصاب هیچگونه آسیبی نخواهد رسید.
هایفو برای کاهش چین و چروک و لیفت پوست صورت و بدن مثل لیفت گونه ها، ابرو، پیشانی، گردن و بازو و پهلو و …، بهبود وضعیت خط چانه، اصلاح طرح خنده، صاف و سفت کردن پوست صورت و افتادگی و شل شدن پوست در ناحیه گردن و غبغب و … مورد استفاده قرار میگیرد.
هایفو با استفاده از انرژی اولتراسوند باعث کلاژن سازی در ناحیه میانی پوست(درم) و همچنین منقبض کردن فاسیای عضلات صورت می گردد، که این انقباض به لیفت سریع پوست صورت کمک می کند. این کلاژن سازی باعث جوانسازی پوست در فاصله ۲ تا ۶ ماه بعد از هایفو می شود.
هایفو با گرم کردن پوست و تحریک لایه SAMS برای تولید کلاژن و الاستین، موجب سفتی و لیفت پوست میگردد. همچنین با بازسازی کلاژن و الاستین در لایه درم تحتانی موجب بهبود چین و چروک، لیفت و جوانسازی و در لایه درم فوقانی باعث بهبود خاصیت کشسانی و صافی پوست می گردد.

از مزایای اصلی هایفوتراپی:

مشخصات دستگاه هایفو ۸ بعدی:

فیلم معرفی دستگاه جوانسازی هایفو اولترا Hifu Ulthera

 برای دریافت مشاوره رایگان درباره دستگاه و یا اطلاع از قیمت و خرید دستگاه با ما تماس بگیرید.